utorok, 10. septembra 2013

Zoeva Sun Power palette - recenzia


Dočkali ste sa ! :) Dnes tu teda máme recenziu na moju milovanú paletku líceniek od Zoevy. Ako som už viackrát písala, dostala som ju ako darček k narodeninám od všímavej kamarátky, pred ktorou som sa predtým zmienila, že práve po tomto výrobku od Zoevy moje srdce najviac túži. Zároveň to bola moja prvá skúsenosť s touto nemeckou značkou. A prečo ma zaujala práve táto paletka s názvom Sun Power


Už dlho som túžila po nejakom výrobku od tejto značky, pretože je na blogoch často ospevovaná ako relatívne cenovo dostupná, ale hlavne kvalitná. Najviac chválospevov som však našla na štetce a paletky očných tieňov. Recenziu paletky líceniek som na slovenských blogoch asi ani nečítala. Napriek tomu som sa spoliehala na istú "zoevácku" kvalitu a zahraničné swatche. Ohúril ma výber odtieňov, vďaka ktorým na mňa Sun Power pôsobila ako multifunkčný produkt na kontúrovanie, rozjasnenie a dodanie farby. Dúfala som, že rozšíri moje tvárenkové obzory a poslúži pri samolíčení aj líčení kamarátok. Zároveň som ju videla ako prostriedok na experimentovanie a rozšírenie mojej celkom malej lícenkovej zbierky za prijateľnú cenu. Možno Vám príde zvláštne, že rozprávam o cene, keď som paletku dostala ako darček, ale naozaj som zvažovala jej kúpu a práve cenu som vnímala ako ďalšie plus. Bežne stojí 16,95€, ale Zoeva poskytuje všetkým blogerkám, bez ohľadu na to, či píšu recenzie na ich produkty, zľavu 10% pri každom nákupe. Po tejto zľave dostanete 10 tváreniek za 15,26€ . Kde inde zoženiete kvalitnú farbu na líčka za 1,50€?



Poďme ale pekne poporiadku. Paletka bola zabalená v čiernej krabičke takmer totožných rozmerov, s rovnakým popisom aký je na nej samej. Obal je z pevného čierneho matného plastu a spolu so štíhlosťou paletky pôsobí celkom elegantne. Otváranie funguje dobre, Sun Power sa sama neotvára, ale ani nie je problém ju otvoriť aj bez nechtov. Vo vnútri sa nachádza 10 rôznych farieb, pričom každý kruh má priemer 3,5cm a obsahuje 3gramy púdrového produktu. Absentuje zrkadlo alebo aplikátor, ale práve vďaka tomu paleta nie je príliš ťažká. Prežila jeden väčší pád bez akéhokoľvek poškodenia obalu aj samotných líceniek. Jedinú nevýhodu obalu vidím v jeho veľkej tendencii zašpiniť sa. Najprv som si myslela, že sa odtlačkov prstov nezbavím, pretože pretretie handričkou vôbec nepomáhalo, ale objavila som zázrak! Skúste čistiť Vaše oťapkané obaly vatovým tampónikom s troškou micelárky. Hneď budú ako nové. 


Popis na zadnej strane paletky.


Čo sa týka kvality samotných tváreniek, sú to najpigmentovanejšie, čo doma mám. Celkom ľahko sa to s nimi dá prehnať a preto je fajn nanášať ich ľahkou rukou a poriadne rozmazať prechod do stratena. Pri naberaní majú tendenciu prášiť, ale môže to tak pôsobiť aj preto, že na čiernom podklade hneď všetko vidno. Určite záleží aj na štetci, ktorý použijete. Na kontúrovanie, aplikáciu rozjasňovača, ale aj presnejšiu aplikáciu tvárenky teraz veľmi rada používam štetec taktiež od Zoevy s názvom 110 Face Shape. Napriek tomu, že je menší dokáže farbu krásne rozmazať a vytvoriť prirodzený prechod. Keď sa ponáhľam a chcem na líčka narýchlo hodiť trochu farby, použijem štetec od Essence, s ktorým naraz nalíčim väčšiu plochu. Na tvári už žiadny problém s opadávaním alebo prášením líceniek nemám. Výdrž je určite nadpriemerná, síce záleží aj na množstve farby a konkrétnom odtieni, ale aj po 6 hodinách od nalíčenia budete vidieť, že na tvári niečo máte. Paletka je bohatá na odtiene aj finishe, aj keď sa môže zdať, že niektoré farby sú si podobné, každá z nich je originál. Nájdete tu odtiene matné, s výraznejším aj nenápadnejším shimmerom a trblietkami. Okrem farieb číslo 6 a 10 by som povedala, že majú všetky teplejší podtón a budú sedieť viac snedším typom. Zoeva vyrába aj paletku v ružových odtieňoch a tá by sa mohla viac hodiť bleduľkám.




Myslím, že tieto fotky dokazujú slušnú pigmentáciu tváreniek :)


A teraz sa poďme pozrieť osobitne na každý odtieň. Pre lepšiu predstavu som Vám každý z nich nafotila v akcii - priamo na tvári. Bola celkom sranda na 10x sa odličovať a schopne to nafotiť. Práve vďaka fotkám som si všimla, kde mám v kontúrovaní medzery a že by som na sebe mala určite popracovať.


Odtieň č.1 je tmavšia piesková farba s výrazným zlatým shimmerom
( pri detailnom pohľade rozoznáte aj miniatúrne trblietky ). Pre bleduľky bude použiteľná ako tvárenka, tmavšie typy ju môžu využiť ako rozjasňovač. Na tejto fotke som sa ju pokúsila použiť na rozjasnenie lícnych kostí a oblasť pod obočím. Myslím, že by som zniesla svetlejší odtieň. Z niektorého pohľadu má výraznejšie oranžové odlesky a ako rozjasňovač pôsobí dosť tmavo. Leskne sa ale kvalitne, pekne to vidieť na fotke na priamom slniečku.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Odtieň č.2 má zo všetkých najvýraznejší shimmer. V paletke pôsobí bronzovo, ale na tvári je to skôr medená farba, odlesk je až oranžový. Myslím, že dobre zastúpi bronzer a vďaka lesku aj rozjasňovač, takže máte vlastne 3v1. Veľmi pekne vynikne na opálenej pokožke.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Na odtieň č.3 som sa veľmi tešila, pretože ide o matnú stredne hnedú, vhodnú na kontúrovanie tváre. V reále je ale dosť tmavá a čiastočne do červena. Na zvýraznenie lícnych kostí sa použiť dá, na kontúrovanie nosa by som si ale netrúfala ( čo je spôsobené aj mojimi neschopnosťami v tejto oblasti). Pri opatrnom a presnom nanášaní a poriadnom rozblendení vyzerá na tvári celkom prirodzene.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Tak táto lícenka je z celej paletky moja najobľúbenejšia. Odtieňovo je celkom podobná č.3, ale je viac do bordova a obsahuje zlaté trblietky. Na tvári vyzerá tak nejak neutrálne a sofistikovane, je síce tmavšia, ale nekričí. Na fotke sa mi to asi nepodarilo tak dobre zachytiť, ale v skutočnosti mám pocit, že nie je ani príliš do oranžova, ani do ružova, tým pádom je univerzálna a hodí s k rôznym odtieňom rúžov a neprebíja ani výrazne namaľované oči. Smola je, že je zo všetkých odtieňov najslabšie zlisovaná a najviac práši. Napriek tomu ju milujem a používam najčastejšie.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Č.5 je najviac "kričacia" farba z paletky. Je to koralový odtieň, ktorý má bližšie k oranžovej a obsahuje veľa strieborných trblietok. Na tvári však pôsobí pomerne matne. Táto tvárenka je výborne pigmentovaná a preto ju treba nanášať opatrne.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Lícenka č.6 pôsobí zo všetkých farieb najčervenšie. V paletke ide o tlmenú malinovú červenú s výrazne chladným strieborno-sivým shimmerom. Na tvári po čevenej niet ani stopy, vyzerá prevažne ako ružová, ale ťahá ju to trošku aj do koralova.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Odtieň č.7 je najoranžovejší z celej paletky. Táto farba takmer nemá ružové podtóny, výraznejšie sú žlté. Je veľmi dobre pigmentovaná a úplne matná. Nosím ju celkom rada, pretože inú takto výrazne oranžovú lícenku nemám a pekne dopĺňa líčenie v tehlových tónoch.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Od č.8 som si veľa nesľubovala, pretože som si myslela, že to bude príliš svetlý a nevýrazný odtieň. Ale opak je pravdou. Táto farba je veľmi vhodná na kontúrovanie pre svetlé typy, ale ak nemám čas na dlhé vyhranie sa s lícnymi kosťami, jedným ťahom štetca mám vykontúrované aj ja. V paletke sa odtieňovo približuje k č.1, ale napriek shimmeru je oveľa prirodzenejšia a menej sa leskne. Zo všetkých tváreniek je aj najjemnejšie namletá, ale pevne zlisovaná.Výborne sa s ňou pracuje a ľahko sa rozmazáva.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Odtieň č.9 je najslabšie pigmentovaný článok celej paletky, ale často ho využívam keď sa chcem rýchlo nalíčiť, pretože mám istotu, že to s ním nepreženiem. Farebne je blízky č.5, ale je oveľa tlmenejší a o čosi viac koralový. Na líčkach pôsobí ružovejšie ako v paletke.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Odtieň č.10 je krásna výrazná lososová farba, najružovejšia z paletky. Pigmentáciu má tiež trochu slabšiu v porovnaní s inými odtieňami, ale opäť... nevnímam to ako nevýhodu. Osobne mi pripadá celkom chladná a musím pri nej dávať pozor na to, aký zvolím rúž. Dosť sa bije s oranžovejšími odtieňmi.




Paletku od Zoevy Vám môžem odporučiť všetkými desiatimi. Používam ju denne a mám pocit, že mám s ňou pri líčení oveľa viac možností. Niektoré odtiene sú využiteľné aj pre bleduľky, ale myslím, že najlepšiu službu urobí trošku tmavším typom.

Tak čo? Nalákala som Vás? Aké máte skúsenosti so Zoevou?

Miš


7 komentárov:

  1. super recenzia,výborný mápad s nafotením priamo na tvári a velmi sa mi páčili odtiene,podla fotiek sa ti hodili všetky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. looks pretty and you worked a lot on this post! great job dear!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na líčkach sú úchvatné. pristane ti každá jedna

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nemám žiadne skúsenosti, ale je mi dosť sympatický názov zoeva :D a pekne ti idú

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzera to vazne pekne, ale musim priznat, ze mna osobne zoeva dost sklamala. nemam sice od nich ziaden produkt a dost som o kupe uvazovala, ale po mensom hladani na ebay som zistila ze je to to iste ako iste no name paletky, akurat ze na tychto je vpredu natlaceny napis "zoeva" a tie no name su bez popisu. od nemeckej znacky ocakavam trochu viac ako krajinu povodu prc. neber to prosim ako kritiku teba, musim povedat ze takuto dobru recenziu som uz dlho nevidela :)) len som sa potrebovala vyzalovat po tom co si dala detailnejsie foto a je tu dobre vidiet tu krajinu povodu. Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvela recenzia, az mam chut si zaobstarat novu tvarenku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásna paletka, mne asi pred tromi dňami prišli štetce od zoevy a musím povedať že sú perfektné, takže dávam palec hore tejto značke :)

    eR.Ka.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...