sobota 7. septembra 2013

Prvá GIVEAWAY

Dnes je to presne 204 dní odkedy môžem samu seba nazývať blogerkou. Prvý článok som napísala vo februári tohto roku a tento dnešný je 46. v poradí. Za ten, ani neviem, či dlhý alebo krátky čas, som si získala 80 sledovateľov. Už takmer od mojich začiatkov ma podporujete komentármi, blog čítate a vraciate sa sem. Práve bez Vás, mojich verných čitateľov by ma asi písanie prestalo veľmi rýchlo baviť. Preto som si istá, že je najvyšší čas sa Vám poďakovať a odmeniť Vás za priazeň, ktorú mi stále prejavujete. Nad darčekmi do giveaway som rozmýšľala dlho a stále som nevedela prísť na to, čo by mohlo byť dostatočne netradičné a lákavé v tej cenovej kategórii, v ktorej bežne nakupujem. Výlet do Rakúska a návšteva tamojších drogérií ma inšpirovala a rozhodla som sa, že si zasúťažíte o produkty u nás bežne nedostupné. 


Prvým produktom, ktorý môžete vyhrať je balzam na pery s malinkovou vôňou. Labello Lip Butter sa niekde dá zohnať aj pod značkou Nivea, ale v našich drogériách sa nepredáva vôbec.  Má trošku oldschoolové balenie - je v plechovej krabičke, ale je ho nadpriemerné množstvo (16,7g). Sama ho vlastním a robí mi radosť svojou intenzívnou vôňou a obstojnými hydratačnými schopnosťami. Priateľ si chváli aj jeho chuť a to je dosť vyberavý :)


Druhou vecičkou je paletka na kontúrovanie tváre od značky Manhattan. Práve táto značka z našich drogérií vymizla a často na blogoch čítam, že Vám chýba. Mňa samu z ich ponuky najviac zaujalo práve toto trio v praktickom balení. V obchode som vyskúšala tester a pigmentácia rozjasňovača, lícenky aj bronzera mi prišla skvelá a odtiene pekné a nositeľné. Trio je dostupné v dvoch farebných prevedeniach, vybrala som pre Vás "Cherry Cocktail" ( swatche obidvoch si môžete pozrieť napríklad tu ). 


A aké sú teda podmienky pre zapojenie sa?
1. Sledovať môj blog cez GFC a FB
2. Do komentáru napísať kontaktný e-mail.

V prípade, že budete túto giveaway niekde zdieľať, môžete si pridať ďalší komentár s odkazom.

Zapájať sa môžete od dnes až do konca mesiaca. Výhercu vyberiem 1. októbra pomocou stránky random.org. Dúfam, že niekomu z Vás budem môcť takouto cestou urobiť radosť :)


Krásny deň Vám želá
Miš

21 komentárov:

  1. Panejo, takový krásný věcičky :).
    Ráda Tě sleduju a myslím, že čtenářů budeš mít víc a víc, ještě ani já jich nemám tolik.
    Sleduji pravidelně jak tu tak i na FB
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC- Simona Gejgušová
    FB - Simona Gejgusova
    Simikus15@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekne, že na nás myslíš :)
    veronika bejdova na gfc aj fb
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Waaaaau, to labello lip butter ♥ zháňam a nepodarilo sa mi ho ešte nikde nájsť..
    Sledujem cez GFC ako Lieenka, a na FB Lienka Brindáková ;-)
    e-mail: minoxova@gmail.com
    Lienka ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Balzam vyzerá úžasne :) Samozrejme sledujem ;)
    denie257@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. asi jedine tvoje články by som si vedela prečítať zas a zas lebo mi prídu veľmi prehľadné a hlavne zrozumiteľné a vždy sa niečo nové dozviem :))

    kikushkah@post.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jeeej kraasne veci:))
    sledujem:)
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten lip butter musí stáť zato! =)
    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. lucinkabalintova@gmail.com
    GFC aj FB: Lucia Balintová

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Po malinovom lip butter tak veľmi túžim!
    sledujem :)

    GFC Zuzanka
    FB Zuzana Chrumka Kudasova

    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. waaau,prekrasne ceny a super napad dat do GA veci,ktore u nas bezne nezohnat :) za ten nivea balzam by som vrazdila. potrebujem hooo!
    barbora.staregova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. 1. GFC - Simona Pirošková, FB - Simča Pirošková
    2. piroskova.simona@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. denisa.slobodova@centrum.sk :) pekné ceny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. No mna by to urcite potesilo :)
    A kontak na mna pripadne maas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. A este
    https://www.facebook.com/SkyHighStyle/posts/503910583034272
    ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Joj krásne ceny :3
    Sledujem :)
    machova.timea@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...