pondelok 5. augusta 2013

TOP 10 za jún/júl


Dva letné voľné mesiace ubehli ako voda, ale prázdniny pre mňa ešte chválabohu neskončili.
Popri brigádovaní, vylihovaní a trávení času s kamarátmi však nezabúdam na kozmetiku. Z mojej aktuálnej zbierky som si najviac obľúbila týchto desať produktov.



1. Blanchette B Micellar Cleansing Water je úplná bomba za málo peňazí. Môžno ste už niekde čítali o tejto micelárke z Kauflandu. Stojí asi 1,20€, skvele odličuje pleť aj oči, nedráždi a neštípe. Jediné čo mi na nej vadí je nie práve najkrajšie balenie a horšie dávkovanie. Za tú cenu sa ale nemôžem na nič sťažovať a rada ju používam deň čo deň. Popravde je to moja prvá micelárka, ale kamarátka s citlivou pleťou, ktorá používa len Biodermu sa s ňou u mňa raz odličovala a vravela, že v očiach štípe úplne minimálne, len o trošku viac ako práve známa a obľúbená Bioderma. Tá je však niekoľkonásobne drahšia a myslím, že Blanchette ju predčí v pomere cena/kvalita. 

2. Lirene nourishing protective toner alebo aj výživný a ochranný tonik na suchú až veľmi suchú pleť som objavila v zľave za 99 centov. Práve mi došla pleťová voda a chcela som vyskúšať nejaký produkt od Lirene a narazila som na túto skvelú akciu. Pôvodne som mala zálusk ma Lirene micelárku, ale tá u nás v tom čase ešte nebola dostupná a tak dostal šancu práve tento toner a nesklamal ma. Myslím, že na suchú pleť je ideálny, skutočne mám po jeho použití pocit hydratácie a vyživenia. Nesťahuje mi póry ani nijak nezmatňuje pleť, ale ani ju nezanecháva lepkavú. Občas keď ráno nestihnem použiť krém, zachraňujem to týmto tonikom ,vďaka ktorému mi pleť počas dňa vydrží v schopnom stave bez šupiniek. Napriek tomu sa krému určite nevyrovná.

3.Oriflame Essentials Multi-Purpose Cream mám v sladko-sviežej letnej melónovej vôni. Používam ho ako telový krém, na tvár som ho skúšala len raz a ráno sa zobudila so zapálenou vyrážkou. Má ľahkú priam gélovú konzistenciu a rýchlo sa vstrebáva. Pokožku hneď zanecháva jemnejšiu a voňavú. O jeho hĺbkových hydratačných schopnostiach pochybujem, myslím, že je to skôr taký "silikoňák", ale dĺžka jeho účinku je celkom obstojná, stačí sa mi nakrémovať raz za deň. Páči sa mi aj jeho veselý obal, ale hlavne melónová vôňa. ktorej sa teraz nemôžem nabažiť.


4. Oriflame nature secrets shower cream with hydrating basil & peach je môj aktuálny miláčik. Celkovo som so sprcháčmi z Oriflamu spokojná. V akcii sa dajú kúpiť výhodnejšie ako tie v drogérii a v netradičných vôňach. Táto je zatiaľ moja najobľúbenejšia. Broskyňa je sladká, ale bazalka jej dodáva takú príjemnú sviežosť, ideálnu na letné dni, kedy vôbec netúžim po ťažkých vôňach. Dobre pení, pokožku nevysušuje a netradične ma ešte nezačal nudiť. To sa mi totiž pri väčšine sprcháčov stáva veľmi často a ku koncu ich používam len preto, aby sa čo najrýchlejšie minuli. S týmto je pre mňa sprchovanie stále pôžitok.

5. Oriflame nature secrets body mist with relaxing lavender & fig ma veľmi príjemne prekvapil. Po pravde ho už druhý mesiac používam namiesto voňavky a dostala som viac komplimentov o tom, že pekne voniam ako kedykoľvek predtým. V prvých týždňoch používania som ho na sebe cítila stále a výdrž to bola jednoznačne niekoľko hodinová. Teraz som si už na levanduľu s figou zvykla viac, ale stále ho cítim napríklad vo vlasoch. Vôňa je to dosť nezvyčajná a ťažká na opísanie, ale myslím, že všetkých levanduľovým maniakom by sa páčila. Zároveň je veľmi špecificky zjemnená figou. Je dosť svieža a tak nejak "čistá". Jedinú nevýhodu spreja vidím v tom, že necháva pokožku trochu ulepenú.



6. Rimmel Wake Me Up foundation je najlepší mejkap aký som kedy vyskúšala. Už som ani neverila, že existuje niečo, čo vyzerá prirodzene, ale zároveň to na pleti vydrží. Ale potom prišiel ON! Dewy, ale nemastný, vpijúci sa do pokožky a odolávajúci oterom, zakrývajúci rozšírené póry a zodpovedný za to, že vyzerám dobre (občas). Stipple brush sa k nemu veľmi nehodí a tak ho väčšinou aplikujem prstami alebo klasickým plochým štetcom. V extrémnych horúčavách používam aj púder, ale aj bez neho mám vždy po celom dni večer čo odličovať.

7. Neutrogena nourishing lipcare with nordic berry trvalo zasiahla do môjho vzťahu s hojivými zázrakmi. Kúpila som ju v DMku v akcii za 2€ asi pred troma mesiacmi, možno aj dávnejšie, ale viem, že odvtedy nič iné nepoužívam. Zo začiatku bola dosť tuhá, po perách sa skoro vôbec nekĺzala, takže aplikácia mi nebola dvakrát príjemná. Po niekoľkých použitiach sa tento problém odstránil a moje ústa prestali byť suché a šupinkaté. Balzam príjemne vonia a takmer z neho neubúda, pričom aj cena je veľmi priaznivá. Jediné čo mi na ňom chýba je ochranný faktor.


8. Essence Oz The Great And Powerful eye pencil - 01 Fragile But Feisty som už poriadne rozpitvala v tejto recenzii. Stále ju rovnako milujem a používam snáď ešte častejšie. Je dostatočne mäkká, takže linky s ňou nakreslíte asi za 2 sekundy, ale na očiach aj čosi vydrží. Perfektne oči prežiari a líčenie oživí.


9. Oriflame Volumebuild Mascara je novinka, v katalógu dostupná asi ešte len dve kampane. Na stránke Oriflame sa na ňu rýchlo vyrojilo veľa pozitívnych recenzií a tak som si povedala, že ju vyskúšam. Hlavnou výhodou špirály by mala byť možnosť naniesť viac vrstiev bez toho, aby riasy vyzerali zlepene. Pri prvých použitiach bola na môj vkus trochu mokrá, ale teraz je to ideál. Pekne riasy vytočí, predĺži, oddelí a zároveň má výraznú farbu. Osobne neznášam zlepené riasy s hrubým nánosom farby, ktoré niekotorí výrobcovia označujú za "objem". Spokojná som aj s kefkou, ktorá mihalnice prečeše tak, aby boli výrazné, ale stále prirodzené.


10. Zoeva Sun Power Palette je pre mňa jedným z najkrajších darčekov, ktoré som dostala k týmto narodeninám. Výborný výber farieb, silná pigmentácia, dobrá výdrž, kvalitne spracované balenie... Mám pokračovať? Používam ju každý deň a to množstvo lookov, ktoré sa s ňou dajú vytvoriť je neskutočné. Za mňa 100% spokojnosť a teším sa ako Vám prinesiem podrobnú recenziu s ukážkou každého odtieňa :)

Čo Vy a Vaše obľúbené letné produkty?
Želám pekný lený deň :)
Miš

14 komentárov:

  1. tak na recenziu Zoeva paletky sa teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak sa budem snažiť potešiť ťa čo najskôr :)

      Odstrániť
  2. micelarku tiez pouzivam a som s nou spokojna.zo zaciatku som jej vobec neverila,nemohla som uverit,ze sa naozaj dobre odlicim s kauflandackou kozmetikou za 1,20,ktore je vyrobena v polsku.ale postupom casu som si ju kupovala coraz castejsie zistila som,ze mi vyhovuje.odlici dokonca aj moje vodeodolne linky a maskaru.vydrzi mi tak 3-4 tyzdne a asi si ju zacnem kupovat do zasoby,pretoze minule bola vypredana :) inak,neutrogena je strasne fajn

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Poľské výrobky vedia prekvapiť(aj pozitívne, nie len posypovou soľou :D). Vodeodolnú ceruzku som s ňou ešte neskúšala odlíčiť, ale určite tomu dám šancu. Tiež som ju raz videla vypredanú, ale vtedy bola v akcii za 80 alebo 90 centov a to už fakt bola situácia "no nekúp to" :D

      Odstrániť
  3. Super článek! :) Na tu tyčinku na rty od Neutrogeny taky nedám dopustit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Upozornila ma na ňu kamarátka a už nás je teraz celkom dosť závislých :D

      Odstrániť
  4. Jsem zvědavá na recenzi paletky :) A na tuhle micelárku nedám dopustit!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bude určite veľmi pozitívna :) Je príjemné nájsť tak skvelú vec za takú nízku cenu.

      Odstrániť
  5. Ach tá Zoeva vyzerá krásne! Teším sa na podrobnejšiu recenziu, lebo tiež by sa mi taká paletka hodila.. komu aj nie že :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt je veľmi praktická a všestranná :) Som trošku spomalenec v písaní recenzií, ale tento mesiac bude určite :)

      Odstrániť
  6. Inak ten Wake Me Up-- som chcela tiež vyskúšať, len mám strach že bude otrasne pomarančový, a nevydrží mi :( Lebo mám mastnú pleť a ako kedy veľmi zapálené akné :(((... Ide aspoň nádychom do žlta?..

    A mimochodom nechcela by si spraviť video? Alebo aspoň popis, kde presne napíšeš ako si dávaš MU?...Mne nejde keď si dám na MU korektor, alebo pod MU.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak čo sa týka pomarančovosti, myslím, že tvoje obavy sú zbytočné. Práve tento odtieň 103 má podľa mňa taký neutrálny podtón, určite nie oranžový alebo ružový. Tiež som taká žltšia :D a vyhovuje mi. Dokonca mi príde, že najsvetlejší odtieň bol viac oranžový. Ale na mastnú pleť s akné by som ho asi nedoporučila :( Moja je zmiešaná, skôr suchá a dosť sa s ním lesknem, čo mne síce vyhovuje, ale asi to nebude to, čo hľadáš ty. Krycou schopnosťou by na akné tiež nestačil.
      Nad videom uvažujem, ale aj sa hanbím aj veľmi neviem ako na to :D Myslíš to tak, že ti korektor nedrží? S týmto som mala problém hlavne u chváleného Makeup Coveru od Dermacolu. Krytie skvelé, ale výdrž žiadna, veľmi ľahko sa zmazával. Čiže keď som ho dala pod mejkap, tak som ho pri jeho nanášaní zotrela a na ňom tiež veľmi nedržal. Toto podľa mňa vyrieši skôr dobrý korektor ako spôsob nanášania. Teraz som veľmi spokojná s Camouflage Cream od Catrice. Krytie má podobné ako Dermacol, ale je v praktickejšom balení a na tvári lepšie drží. Na výber sú ale len 3 odtiene.

      Odstrániť
  7. skvelý článok!
    ten melónikový krém vyzerá úžasne!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a súhlasím, z veľkej časti som si ho objednala aj kvôli obalu :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...