piatok, 9. augusta 2013

Premena - výrazné líčenie


Ahojte :) Pred pár dňami sme si s kamarátkami dali dámsku "session" a okrem papania a kecania som všetky tri aj nalíčila. Nikam som sa neponáhľala, každé líčenie mi zabralo takmer hodinku a naplno som využila nové štetce. Oproti poslednému pokusu mi to teraz celkom vyšlo aj so špirálou. Dievčatá sa uvideli v novom svetle a ja som opäť nabrala trochu vizážistických skúseností :D


Ako prvé Vám predstavím líčenie Mimky. Veľmi rada ju fotím, pretože má výrazné, netradičné črty a súmernú tvár. A tie veľké oči s nekonečne dlhými mihalnicami ! Obdivujem aj jej obočie, ktoré má síce prirodzene tmavšie ako vlasy, ale pôsobí vždy upravene a ani si ho nemusí farbiť. Keďže nemá akné ani iné problémy s pleťou, mejkap používa len zriedkavo. Jej bežné líčenie sa skladá zo striebornej linky alebo jemných tieňov a lesku na pery. Napriek tomu bola otvorená experimentovaniu s farbami a mojim nápadom.


Tak som sa teda pustila do malého farebného šialenstva. S Mimkinou pleťou som žiadne väčšie problémy nemala, ako podklad som použila moju novú bázu z Oriflamu, ktorá je práve vo fáze testovania. Tu sa osvedčila dobre, mejkap sa na ňu nanášal jednoducho. Miešala som Giordani Gold na staršiu pleť, lebo je to najsvetlejší odtieň v mojej zbierke, spolu s obľúbencom od Rimmelu. Mimka má suchšiu pleť takže zapudrovanie nebolo potrebné. Nekontúrovala som ani nerozjasňovala, viac som sa chcela zamerať na oči a pleť mala bez púdru aj tak pekný svieži finish. Na líčka som použila jemnú lososovú farbu z paletky od Zoevy. 
A prichádzame k tej najzaujímavejšej časti - očiam. Rozhodla som sa ponechať líčenie matnejšie a keďže v mojej elfej paletke sú viac pigmentované práve trblietavé tiene, siahla som po pigmentoch od essence a aj k nim patriacej báze. Práca s pigmentami je podľa mňa nepraktická, no sú tak neskutočne sýte a výrazné, že to občas pretrpím. Do vnútorného kútika oka a pod obočie som použila bielu ceruzku, ktorú si so sebou priniesla jedna kamarátka a na ňu som vrstvila biely tieň z paletky. Ohyb oka som tieňovala zmiešaním tyrkysového a zeleného tieňa. Obočie nebolo potrebné nijako upravovať, aj tak vyzeralo skvele. Problémom boli mihalnice. Na fotkách nižšie uvidíte aké sú fakt neskutočne dlhé, a to nie sú takmer nalíčené. Použila som špirálu, o ktorej viem, že nezlepuje a snažila som sa o nejaké vytočenie, ale vôbec sa mi to nedarilo. Riasy sa zlepovali a nechceli "držať" nadvihnuté, pripadali mi veľmi ťažké. Mimka sa priznala, že tento problém má s mnohými špirálami, a preto ich často nepoužíva. Po neúspešnom snažení som maskaru naniesla len na končeky mihalníc pre zvýraznenie. 
Na pery som zvolila pigmentovanú klasiku od Rimmelu - Lasting finish by Kate v odtieni 06. Bohužiaľ sa k pigmentom nehodil tak dokonale ako som si predstavovala.


Použité produkty:

TVÁR
Oriflame Perfecting Face Primer
Oriflame Giordani Gold Age Defying Foundation - Porcelain
Rimmel Wake Me Up Foundation - 103 True Ivory
Catrice Camouflage Cream - 010 Ivory
Zoeva Sun Power Palette

OČI
Essence Colour Arts eye base
noname biela ceruzka
Essence pigments - 06 WOW it's orange!
e.l.f. 100 Eyeshadow Palette - Marble
Oriflame HyperStretch Mascara - Black

PERY
Neutrogena nourishing lipcare with nordic berry
Rimmel Lasting Finish by Kate - 06


Úsmev je aj tak najkrajší mejkap. Čo myslíte? :)

Na Mimkinu žiadosť som skúsila vytvoriť upgrade líčenia s pomocou žltého tieňa. Takto bola dopasovaná k žlto-zeleným kraťasom, v ktorých ku mne prišla. Pridali sme aj dolnú linku. Ja som bola klasicky za svetlý- žltý tieň vo vnútornom kútiku oka a tmavší - zelený vo vonkajšom. Mimka však bola zvedavá na opačnú variantu, a tak som každé oko nalíčila inak. Nakoniec sa jej zelený vo vnútornom kútiku páčil viac a nalíčili sme takto obe oči. Pred cestou domov si už len zotrela rúž a použila prirodzenejší odtieň.



 A jedna bonusovka kreatívneho neporiadku :D

Čo poviete na líčenie?
Želám pekný deň
Miš

24 komentárov:

  1. mimka vyzerá taaak mlado :) premena sa ti podarila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Je aj nižšej postavy a štíhlučká, takže je taký náš drobček :D ale čo sa týka veku, sme rovnaký ročník :)

      Odstrániť
  2. Jee neuveriteěne vydarená premena! Krásne farebné líčenie a Mimke to naozaj pristane! :'
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. má krásne črty tváre! :) a líčenie sa ti moc podarilo! :)

    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)Niekedy ma úplne fascinuje sa na ňu pozerať. Vyžívam sa v krásnych a netradičných ľuďoch.

      Odstrániť
  4. krásne dievča,jej by stačil len červený rúž a femme fatale ak vyšitá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím :) podľa mňa je krásna aj úplne na prírodno, ale červený rúž by určite pôsobil veľmi žensky....ale rozmýšľam či som ju s ním vôbec niekedy videla :D

      Odstrániť
    2. s červeným istotne nie, ale s bordovým leskom v poslednej dobe určite :D

      Odstrániť
  5. Tak to líčení je vážně parádní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásna! Má také exotické črty tváre :) A líčenia sú super, hlavne to druhé pestrofarebné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiez by som to tak nejak nazvala :) tak dakujeme pekne, vlastne ta zlta bol jej napad :)

      Odstrániť
  7. Super líčení :) Barevné ale zajimavé :)

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta zelena v kutiku sa mi paci viac :) Pekne si sa s tym vyhrala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ono mať ochotné modelky a veľa času, to je luxus :)

      Odstrániť
  9. krásne líčenie :)

    Pozývam ťa na giveaway na mojom blogu! :)
    www.vida-cotia.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Asi bych nedávala dohromady výrazné rty i oči, ale každé líčení zvlášť by mohlo vypadat super :)
    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za názor :) ja rada toto pravidlo občas porušujem

      Odstrániť
  11. panebože toto je strašne nádherné dievča :-O neskutočne prirodzene krásna so zaujímavými črtami...to je česť líčiť takúto užasnú modelku :) a líčenie sa taktiež vydarilo :P

    http://simonattanomis.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...